Oferty pracy
Komendant Powiatowy Policji w Pszczynie poszukuje kandydatów/ kandydatek na stanowiska: specjalisty do spraw łączności i informatyki i starszego referenta do spraw prezydialnych w Komisariacie Policji w Pawłowicach.
Stanowisko: specjalista do spraw łączności i informatyki w Komendzie Powiatowej Policji w Pszczynie
Miejsce wykonywania pracy: Komenda Powiatowa Policji w Pszczynie ul. Bogedaina 18, 43- 200 Pszczyna, Zespół Łączności i Informatyki.
Warunki pracy: Praca osiem godzin dziennie w systemie dwuzmianowym przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Stanowisko pracy usytuowane na parterze czterokondygnacyjnego budynku nieprzystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, brak wind, dwie klatki schodowe. Obsługa techniczna pod kątem łączności komendy oraz jednostek podległych. Kierowanie pojazdem służbowym na podstawie prawa jazdy kat. B.
Zakres zadań:
- zapewnienie łączności radiowej i przewodowej
- realizacja zadań związanych z zapewnieniem łączności dowodzenia w czasie imprez masowych i sytuacjach kryzysowych
- wdrażanie nowych systemów i rozwiązań teleinformatycznych
- prowadzenie ewidencji sprzętu łączności oraz kontrola poprawności wykorzystania przydzielonych środków
- współpraca w dziedzinie łączności z Wydziałem Teleinformatyki KWP w Katowicach
- zaopatrzenie i udzielania wsparcia technicznego pracownikom i funkcjonariuszom Policji w dziedzinie teleinformatyki
- prowadzenie szkoleń dla pracowników i funkcjonariuszy w zakresie łączności
- przetwarzanie informacji w policyjnych oraz poza policyjnych systemach informatycznych
- współpraca w dziedzinie łączności z Wydziałem Teleinformatyki KWP w Katowicach
- dokonywanie sprawdzeń w systemach informatycznych za pośrednictwem łączności radiowej i przewodowej
- wprowadzanie do bazy danych informacji o kierowcach naruszających przepisy ruchu drogowego
Niezbędne wymagania:
- wykształcenie średnie o profilu informatycznym lub telekomunikacyjnym
- 1 rok doświadczenia w obszarze informatycznym
- prawo jazdy kategorii B
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i niezbędne oświadczenia
- życiorys/ CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających wymagania w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i staż pracy
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność- w przypadku kandydatek/ kandydatów zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych
- kopia prawa jazdy
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Terminy i miejsce składania dokumentów
- dokumenty należy złożyć do 4 maja 2018 r.
- decyduje data wpływu oferty do urzędu
- miejsce składania dokumentów: Komenda Powiatowa w Pszczynie
Stanowisko: starszy referent do spraw prezydialnych w Komisariacie Policji w Pawłowicach
Miejsce wykonywania pracy: Komisariat Policji w Pawłowicach
ul. K. Miarki 1, 43- 250 Pawłowice
Warunku pracy: Praca w systemie jednozmianowym przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin dziennie. Stanowisko pracy umiejscowione jest na pierwszym pietrze dwukondygnacyjnego budynku nieprzystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo: brak wind, dwie klatki schodowe. Praca w godzinach od 8.00 do 12.00 lub od 11.00 do 15.00.
Zakres zadań: kompletowanie i przedkładanie dokumentów do podpisu komendantowi, rozdział i wysyłanie korespondencji w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów
- odręczna ewidencja pism i dokumentów wpływających i wychodzących z sekretariatu
- przyjmowanie i wysyłanie poczty zwykłej i specjalnej jawnej
- archiwizowanie i przekazywanie dokumentów do składnicy akt
- prowadzenie terminarza spotkan i narad
- gromadzenie i aktualizowanie aktów w celu zapoznania pracowników z aktualnym stanem prawnym
- protokołowanie i obsługiwanie narad, uczestniczenie w procedurach przekazywania komórek organizacyjnych komisariatu
- wydawanie kopii dokumentów i uwierzytelnionych odpisów dokumentów znajdujących się w aktach postępowań
Niezbędne wymagania
- wykształcenie średnie ogólne
- doświadczenie zawodowe w pracy administracyjno- biurowej
- znajomość obsługi urządzeń biurowych
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i niezbędne oświadczenia: życiorys/CV i dokumenty potwierdzające spełnienie wymienionych wymagań na to stanowisko.
Terminy i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do 18 kwietnia 2018
- Decyduje data wpływu do urzędu
- Miejsce składania dokumentów: Komenda Powiatowa Policji w Pszczynie