Wiadomości

Oferta pracy dla specjalisty do spraw łączności i informatyki

Data publikacji 20.09.2016

Jeszcze przez kilka dni kandydaci i kandydatki na stanowisko specjalisty do spraw łączności i informatyk mogą składać dokumendy w pszczyńskiej komendzie. Zakres czynności będzie obejmował m.in na zapewnienie łączności radiowej i przewodowej, wdrażanie nowych systemów i rozwiązań teleinformatycznych, prowadzenie ewidencji sprzętu łączności, a także organizowanie szkoleń w tym zakresie dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych komendy.

WARUNKI PRACY

Praca 8 godzin dziennie w systemie dwuzmianowym przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Stanowisko pracy usytuowane na parterze czterokondygnacyjnego budynku, nieprzystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, brak wind, dwie klatki schodowe. Obsługa techniczna pod kątem łączności komendy oraz jednostek podległych.

ZAKRES ZADAŃ

- zapewnienie łączności radiowej i przewodowej

- zapewnienie łączności dowodzenia w czasie imprez masowych i w sytuacjach kryzysowych

- wdrażanie nowych systemów i rozwiązan teleinformatycznych

- prowadzenie ewidencji sprzętu łączności oraz kontrola poprawności wykorzystania przydzielonych środków

- współpraca z Wydziałem Teleinformatyki KWP w Katowicach

- udzielania wsparcia technicznego pracownikom i funkcjonariuszom KPP w Pszczynie

- prowadzenie szkoleń dla funkcjonariuszy i pracowników w zakresie łączności

- przetwarzanie informacji w policyjnych oraz pozalicyjnych systemach informatycznych

NIEZBĘDNE WYMAGANIA

- wykształcenie wyższe, informatyczne lub telekomunikacyjne

- roczne doświadczenie w zawodzie

- prawo jazdy kategorii B

- posiadanie polskiego obywatelstwa

- korzystanie w pełni z praw publicznych

- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I NIEZBĘDNE OŚWIADCZENIA

- życiorys/CV i list motywacyjny

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań w zakresie wykształcenia

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy

- kopia dokumentu potwierdzającego niesprawność w przypadku kandydatów/ kandydatek zmierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych

- oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa

- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

- oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych

- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokim sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

- dokumenty należy złożyć do 26 września 2016 r.

- decyduje data wpływu oferty do urzędu

- miejsce skłądania dokumentu: Komenda Powiatowa Policji w Pszczynie 43- 200 Pszczyna, ul. Bogedaina 18, pok. 102

INNE INFORMACJE

tel kontaktowy: 32 4493218

zatrudnienie od 03.10.2016 r.

 

 

 

 

Powrót na górę strony